דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב הזמנות לחתונה 

מאת    [ 30/08/2012 ]

מילים במאמר: 375   [ נצפה 6079 פעמים ]

הזמנות לחתונה הן עניין חשוב בעבור כל חתן וקלה. ההזמנות הן לא רק הצהרה של טעם שמעידה על החתן ועל הכלה, היא גם מעצבת את היחס של האורחים העתידיים של החתונה בכך שהיא מהווה מעין הקדמה או ספתח של מה שעתיד לבוא. הכוונה בכך היא לא בהכרח שהדרך שבה הזמנת חתונה מעוצבת צריכה להיות קשורה לאיך שהחתונה תראה, אך היא כן יוצרת אצל אנשים ציפייה לאירוע ומהווה למעשה את הראשון הראשוני שלהם ממנו. ורושם ראשוני, כידוע לכל, הוא במקרים רבים הרושם החשוב ביותר.

 

קול חתן וקול כלה

אז אתם רוצים להרשים ולשמח את האורחים שלכם עוד לפני שכף רגלם דורכת באולם, אבל כיצד עושים את זה? ישנם הרבה דרכים לבטא את עצמכם ואת הזוגיות המיוחדת שלכם דרך הזמנות לחתונה. ככלי חזותי, אין כמעט גבול למסרים שאותם ניתן להעביר דרך ההזמנה מעבר לתאריך והמקום של החתונה. עיצוב יוצא דופן או טקסט מקורי, אווירה היתולית או משהו שמשדר הוד והדר הם רק חלק מהאופציות לעיצוב מלא אופי של הזמנות בעבור החתונה שלכם. להלן נציע לכם כמה דברים שאליהם כדאי לשים לב כאשר מעצבים הזמנות לחתונה.

 

צבעים, רבותיי, צבעים

צבע הוא אלמנט שלפעמים אנחנו לא שמים אליו לב די אך הוא למעשה אחד הדברים החשובים ביותר בעיצוב בכלל ועיצוב של הזמנות אינו יוצא דופן. צבעים סולידיים יוצרים בדרך כלל אווירה רשמית ומאופקת. צבעוניות רבה יוצרת אווירה עליזה ושמחה המתאימה במיוחד לחתונה אך כאן יש את הסכנה מחד להיות צעקניים ומצד שני להפוך את החתונה לקצת בדיחה (אם כי יש זוגות שזה מתאים להם). אנחנו גם צריכים להתלבט בין צבעים חמים וקרים, כאשר צבעים קרים משדרים משהו יותר רשמי אך לעיתים מנוכר ואילו צבעים חמים משדרים חום ואינטימיות או חיות אך יכולים גם לפעמים להרתיע.

 

חומרים

נושא נוסף שלא תמיד מקדישים לו את תשומת הלב הראויה כאשר מעצבים הזמנות לחתונה הוא הנושא של חומרים. הזמנות בדרך כלל יהיו עשויות נייר ויש חשיבות מאוד גדולה לסוג ואיכות הנייר מכיוון שהם משפיעים בצורה דרמטית על הרושם שיוצרת ההזמנה. נייר זו ופשוט יוצר הזמנה זולה ופשוטה, ובהתאם נייר איכותי יותר משדר איכות ויוקרה. קשה להמלט מאופציית הנייר או הקרטון של ההזמנות אך כן יש כמה אלטרנטיבות כמו למשל הזמנות שעשויות פלסטיק דק, אך אלו הן אופציות נדירות ביותר והרוב המכריע של הזוגות בוחר באופציה של הזמנות מנייר. 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב